Poola // Szymbark // Tagurpidi maja

Teisel päeval oli päevakavas külastada tagurpidi maja. Meie mõtlesime, et vaatame selle maja ära ja sõidame edasi (plaanisime nii tunnike sellele). Kuid kohale jõudes oli asi hoopis midagi muud. Rahvast oli seal palju. Busse oli üle 10ne + sõiduautod. Tõeline turistide tõmbe koht. Kui pilet ostetud ja väravast läbi mindud siis saime alles aru, et tund aega on ilmselgelt väga vähe. Sinna tuleb minna plaaniga, et jalutada seal peaaegu, et terve päev. See on kui omaette küla, kus on iga nurga peal midagi vaadata. Väga lahe koht. Juhul kui satud Põhja-Poola siis kindlasti külastada seda kohta. See on omaette elamus. S-O-O-V-I-T-A-N-!




Tagurpidi majja sai ka sisse minna. Puhtalt ukses sisse vaatamisest hakkas pea ringi käima. Käisime sees ja sellist tunned pole ma elas kogenud. Esimesel korrusel oli juba kergelt kahtlane käia, kõik nagu veits kõikus. Teine korrus oli puhta hull. Terve see paar minutit, mis ma seal üleval olin, käis mu pea hullult ringi. Oleks sattunud nagu mingisse karusselli. Kõik , kes sealt välja tulid, oli vaid üht öelda "Issand jumal". Ma lihtsalt ei mõista, mis see asi on, mis sellist tunnet tekitab. Peaks mingi füüsikuga rääkima ehk tema oskab sellele vastust anda. 






Lippude seas oli ka meie lipp :)









Oled tagurpidi majas käinud? Kuidas meeldis? Kui pole käinud siis kas läheksid? 
Mulle nii meeldib teiega jutustada, seega jään teie tagasisidet ootama :)




Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Replies
    1. Googeldades leiab koordinaadid ülesse. Seekord tegin seda sinu eest ;)
      Latitude (Y):
      N 54° 13' 6.063"
      Longitude (X):
      E 18° 6' 3.963"

      Delete

Post a Comment

Popular Posts