REVIEW: Stellarium Box // Joovastav Jaanuar

Lõpuks ometi sain tellitud oma esimene Stellarium Box ja see pole kohe kindlasti ka minu viimane. Box sisaldab 4-5 täistoodet ja mitmeid minitooteid ja nii mõnigi asi ei jõua poe lettidele. Hinnaks on sellel 50€, kuid toodete tegelik summa, mis toodetelt kokku tuleks on palju suurem. Seega mõtlesin, et oleks päris huvitav teada, mis on box'i tegelik summa. Paki paneb kokku armas Stella, kes kõige pealt küsib mõned küsimused, et temal oleks lihtsam asju kokku panna ja tellija ei saaks endale ebameeldivaid asju.


Eesti posti karpi avades (sinna sisse oli pudel ja box pandud) vaatas vastu mulle see equa pudel ja ma olin nii rõõmus, et just selle pudeli sain, kuna CMYK kollektsioonist on mulle just see klaaspudel silma jäänud. Väga, väga rahul. Pudel maksab 18.85€. Karbist leidis pudelile veel lisaks roosa, sinine ja kollase peenema kummi, et vahelduseks juurde neid lisada või üldse ära võtta. Ühe kummi hind on 0.50€

See väike meigikott mahutab endas ikka palju. Esiteks oli seal Maybelline The Falsises Big Eyes Mascara ripsmetušš( ~10€) . See on üks mu lemmikumatest ripsmetuššidest ja väga meeldiv oli see endale jälle saada.Olin pikalt kaalunud Adeni küünenahaõli Moyra (3.20€) tellimist, aga nüüd on see mure lahendatud. 
Huulepulkasi pole kunagi liiga palju ja leidsin lausa 2 huulepulka. BYS Huulepulk "Fuchsia Surprise" (2.50€) ja Dior Addict huulepulk "Dior Kiss 578-sheer dark pink" (23€). Ootan juba põnevusega nende proovimist. Siis oli üks pisike ja armas O.P.I küünelakk (~5€). Avoni lauvärvi aluskreem (~7€), mida olen samuti plaaninud osta. Lauvärv Aden Terracotta Melange Wet and Dry (5.90€) ja Adeni huulepliiats "Pink" (2.70€)
Selle meigikoti sisu lahendas päris mitu muret. Kahjuks aga ei oska ma meigikoti hinda öelda, aga arvan, et see jääb~5€ kanti Meigikott on pärit aga Lancomelt. Puhtalt selle sisu, on juba üsna kallis.

Christina Aguilera "Unforgettable", kuna see lõhn on üsna uus, siis selle hinda ei leidnud, aga tema varasemate lõhnade põhjal saab oletada, et selle hinnaks võiks olla ~30€. Filorga BB-Perfect "Beige Lumiere" (~55€). Avoni 3-in-1 jalamask (~4€) ja Raz*War žilett 4 teraga (13.95€)

Ja erinevad testrid. 3 lõhna, 2 Payot ja 2 Kiehl's testrit.

Toodete hindu otsides, hakkasin mõtlema, et see karbi väärtus on ikka väga suur. Kuid väga lahe, et selle 50€ eest saad nii palju põnevaid asju proovida ja kõik pole täissuuruses, sest nii mõnigi asi ei pruugi sobida. 50€ = ~187€. Kindlasti mõni asi võib odavam olla mõni kallim, seega see hind on üsna varieeruv.

Sooviksid mingist tootest lähemalt kuulda? anna aga julgelt teada.

Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts