Blogija Liina Ütt

Saage tuttavaks imelise Liina Ütt'ga. Tema on siis üks minu vaieldamatu lemmik blogija. Tema postitustest kiirgab seda siirust. Miski tema juures paneb kõiki neid postitusi ja isegi pikki videosi vaatama, isegi hilistel õhtutundidel, kui tegelikult võiks magama minna. See on minu arust väga cool :) Ilmselt kõik kes blogimisest midagi teavad, teavad teda kui armsat punapäist Liinat. See on minu arust üks asi, mis teda nii eriliseks muudab. Kahjuks pole õnnestunud seni teda päriselt näha, kuid loodan, et see kunagi juhtub. Kuid nüüd siis mõned küsimused, mis ma talle esitasin. Tema blogiga saate tutvuda SIIN .


1. Mis pani sind blogima ja mis hoiab sind endiselt selle juures?

Blogi olen pidanud üleüldse väga väga pikalt. Mäletan, et kunagi kui esimesed blogid ilmusid, kirjutasin sellist "päeviku" tüüpi blogi. See tundus lihtsalt mugavam, kui märkmikusse kirjutada, kuna viimasega polnud ma kunagi kuigi püsiv. Kui avastasin mõned aastad tagasi ilublogid, muutus minu isiklik blogi ka samm-sammult rohkem seda moodi. Nüüd hoiab mind blogimise juures see, et sellest on saanud elustiil. Tegelen pidevalt mignil moel uute blogipostitustega, paljud inimesed teevad minuga sel teemal juttu ja toetavad. Blogimisest on saanud nii suur osa minu elus, et enam ilma ei oskakski.

 2. Milline haridus on sul juba taskus, kas on veel midagi plaanis juurde õppida?
Hetkel on bakalaureuseõpingud pooleli. Tulevikus tean, et tahan järgmise jumestuskoolituse läbida. Magistri kohta ei oska veel mõelda. Kui baka käes, ei plaani kohe magistrisse astuda. Eks näis, mis saab, aega küll veel (:


3. Mille üle oled oma elus kõige uhkem?
Hetke viimane saavutus on esimese blogijate ürituse korraldamine Gretega. See on üks nendest suurematest käega katsutavatest asjadest. Olen uhke, et olen viitsinud ja tahtnud oma blogiga nii pikalt tegeleda ning see hakkab järjest rohkem mulle tagasi andma. Kõige uhkem aga olen selle üle, kui suure muutuse inimesena viimase 5 aasta jooksul läbi olen teinud. Olen palju õnnelikum, rahulikum ja enesekindlam.

4. Milline näeb välja sinu üks argipäev?
Kuna praegu käin vaid koolis, siis üldjuhul lähen paariks loenguks kooli ja siis kas külastan oma õde, tulen kohe koju ja tegelen blogiga või tuleb mõni klient meiki. Iga nädal on väga erinev, erilist rutiini ei teki, seega sellist tüüpilist argipäeva on raske kirjeldada.

5. Kuidas näed oma tulevikku 10 aasta pärast?
10 aastat on pisut pikk aeg, mida ette kujutada. Laps(ed) võiks siis juba kindlasti olla, muu kohta ei oska öelda. Ma ei tea, kas hakkan rohkem tegelema kommunikatsioonivaldkonna, jumestuse või millegi kolmandaga. Olen noor ja mul on tutvusi ja pisut kogemust mitmes valdkonnas. Kuna ma hetkel ei oska valida, siis vaatan lihtsalt, mida elu pakub (:



6. Mis on sinu ilu saladus?
Mingeid nippe-trikke või salatooteid mul ei ole. Üritan palju vett tarbida ning igal õhtul puhta näoga magama minna. Ka mängib rolli geneetika, sest väga hoolikalt ma näiteks ei vali, mida ma söön. Kindlasti aitab kaasa ka õnnelikult elamine.

7. Kuidas leidsid tee jumestamiseni?
See on mulle väiksest peale huvi pakkunud. Keskkoolis hakkasin oma oskusi selles vallas palju rohkem täiendama ning ühelt maalt mõistsin, et tahan sellega palju rohkem tegeleda, kui vaid igapäevaselt iseenda meikimine.


8. Sinu kolm lemmik ilutoodet, mida kasutad?
Kui konkreetseid tooteid mainida, siis kindlasti minu NYX kulmupuuder. Olen seda aastaid kasutanud, otsa ei hakka see lõppema ja midagi paremat asemele pole leidnud. MACi peitekreemid on mind samuti aastaid väga truult teeninud ja alati oma töö suurepäraselt ära teinud. Praeguse hetke lemmik ripsmetušš on Avon'i MegaEffects, mis on oma kujult veidi teistsugune, kui klassikaline ripsmetušš.

9. Mis on kõige hullem möödapanek, mida meikides teha saab?
Jumestuskreemiga on tihti palju probleeme. Küll kantakse seda peale liialt paksult, valet tooni, sinna kus seda tegelikkuses vaja pole jms. Veatu nahk ei vaja jumestuskreemi koormust, probleemne nahk ei vaja seda liialt palju ja tooni tuleks ikkagi alati jälgida. Heledaga pole nii hull, aga 3 tooni tumedam jumestuskreem mis dekolteega ei ühti on ikka paras ämber.

10. Millise meigitooteta sa kunagi kodust ei lahku?
Mul on kotis ALATI 1-2 huulepulka.


Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Väga mõnus artikkel ja seda oli nii hea ja ladus lugeda. Hea töö, Klaarika!

    Ja Liina blogi on üks parimateks, mida ma loen. Tal on see miski, mis haarab kaasa :)

    ReplyDelete
  2. Vägi hästi kirjutatud vastused, Liina :) Mõnus oli lugeda:)

    ReplyDelete
  3. Jaa temas on miski, mis paneb tema blogi lugema ja aitäh sulle Jaanika L :)

    ReplyDelete
  4. Nii armas ja tore postitus Klaarika! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts