ME + FOOD + MOVIE. MY VALENTINE'S DAY.

Ohohh, päris unarusse see blogi värk siin jäänud, aga no eelmine nädal midagi tarka küll ei teinud, kui meenutama hakata, aga kunagi käisin küüntes, siis esmaspäeval tuli Triinu 3-ks päevaks minu juurde :) Tegime väikest eksperimenti :D:DD::D:DD. Kolmapäeval olime nagu oravad ratta, käisime lõunakas, saime endale mõlemad kleidi ja mina pluuse ka, siis väike mac'i ring, minu juures, korra tema pool, trenni, siis uuesti minu poole, tegime end korda ja linna. Dastini poole oli väike istumine tegime vessut, project apple :D:D:D , mingi ühe aeg hakkasime sealt ära liikuma, käisime statoilist läbi ja kodu poole, nats enne kahte kodus, tegime kirjanduse ära ja unne, täna (neljapäev) ärkasime 10, pesu, sõime ja TÜ spordihoonesse, toimus meil siis spordipäev, kauguses tegin üle pikaaja hea saavutuse ja oli ka 3 jooksu, oi kui väss pärast olin ja jalad nagu kapsad alla, kaheks sai see läbi, siis bussile ja kesklinna, käisime bussijaamas, Triinu ostis pileti ja minu juurde, hakkasime siis oma hullumaja siin koristama, ei oska selle kohta muud öelda kui "tuumapomm" :D:D lõpuks sai siis kõik ilusti korda ja kunagi läks siis Triinu ära, olen jälle siis üksi, aga tõsiselt chillid olid need 3 päeva temaga ;) , tegin endale siis süüa ja millalgi Annemai juurde, tegime siis mõned pildid :D natuke juttu ja bussile ja koju ja poodi ja siis nüüd lihtsalt istunud ja olnud. Tõsiselt vässs olla ikkka. Aga noh Ilusat sõbrapäeva! :)

 

Comments

Popular Posts