STARS CAN'T SHINE WITHOUT DARKNESS.

15 august - läksime noortekaga Aali ajaviite tallu kanuudega sõitma ja siis olid ka mõned loengud. Loengud olid nagu nad olid, siis oli kanuu sõit, ma olin ühes kanuus kuke ja timmiga, päris..... jah :D tagasi jõudes olin ma päris korralikult märg, aga savi, kuivad riided selga ja hea olla, siis veel mingid jutud värgid, väike söömaaeg ja koju ära. Poes, pesu ja ülejäänd õhtu nsm :) 

16 august - äratus juba 8. 8.57 rongile, rongi sõit möödus kiirelt, saime ( liisal ema tuli ka linna) liisaga kokku, algul mingi käsitööliste paradiisis, stockis nsm ja tegime endale kliendikaardid ja siis võis shoping alata. Aga noh, see päev pold minu, kuna mitte ükski asi mulle ei sobind, kahe ostuga jäin siis üli rahule, mega ilusat värvi pesu ja ühed kõrged kontsad  :) tagasi kiirekaga tamsallu , sinna tuli onu vastu ja koju ära. Ülejäänd õhtu taaskord tuima 
17 august - äratus mingi kümme, pesu ja kogu möll, siis rakvere poole, oi kus see oli minu päev, pm kõik mida proovisin sobis ja minu omaks ka said :D ( lisan ostudest ka pildid ) mingi neljaks jõudsime lammasmäele, algul nsm, siis tulid onu, terje ja kaisa ( väike numps ). Millalgi jõudis ka tädi :) õhtu oli selline vaikne ja hea. Magama jäi juba üsa varakult või ka siis mitte :D voodi sain juba poole kaheteist aeg, aga magama jäin äkki kahe aeg. 
18 august - veerand kümme ülesse, ei no jah, vägev :D mingi neljani suht tuima, neli või isegi nats varem tulid onu, terje ja kaisa, meie olim pisikesega onu hakkas grillima, ma panin vahepeal kaisa magama, mingi hetk sai juba grilli ka, nomnom :) Siis kusagil peale pooleteise tunni une ärkas kaisa ja siis järjekordselt kogu tähelepanu temal :D mingi kaheksa aeg läks noor pere minema ja siis me jäime terassile istuma ja juttu rääkima. Millalgi tuppa, siis netis ja magama sain küll vara, kusagil kaheteist aeg. 
19 august - jess, äratus jälle pool kümme, tänks jossu :D sõin, istusime nsm, ja siis mingi üheteist aeg asjad kokku, riide,, käisime korra jahimaja juures ja koju ära. Siis suht kohe tartu poole ajama. Käisime ostsime mulle tooli, printeri, tegime lepingu, nats veel vajalikku, sõime ja korteri, panin siis kogu staffi mis kodunt tõime, kappidesse ära :D enne kodu veeel jõgeval. Koju jõudes pesssu ja lebosse :) 

Maika, võrkpluus - AG
Boolero - New Yorker
Kardigan - New Yorker

Sall - New Yorker
Jalanõud - New Yorker
Kingad - Walking
Kingad - Turutare
Kulmufiksaator - Prisma 
Kõrvarõngad - Ewpression
Kardigan - New Yorker

Comments

Popular Posts