I'M JUST TIRED, I'M JUST TIRED.

Nii siis niggad am eile, mis ma eile tegin. ömmm aaa, ärkasin pool üksteist, lebotasin, tegin endale pannakaid, siis käisin pesus, sain mingi üli hilja infi teada, aga ma siis otsustasin, et ei lähe ma kuhugi. Siis hakkasin vahvleid tegema. Vahepeal tulid krissu ja mart. Siis mingi 5 hakkasime õudukaid vaadama. Vaatasime kokku 5 õudukat. aa nittim tuli ka vahepeal. Noo viimane oli küll i-le punkt. Jube jube. Saatsin nad nats enne kahteist ära. Siis veel nats msn'is juttu. Ja mingi enne kaht magama ära. Oujee täna sain mõnuga peaaegu poole kahetesitkümneni magada. Lebo, sõin, tegin köögi korda, viisin pesu õue ja tõin ära ja siis krissu noksiga välja :D ( mu musirull, I love you honey! :* ) Krissuke käis vanaema juures, siis ma pidin uuesti koida tulema, pesu õue viima. Siis natsaks välja. Kaisime poeees ja puha :D:D Istusime pargis ja vahtisime nsm rakke "põnevat" elu. Titi-miti läks koju, ma ka. Natsa netis ja jooksemaie. Tunniga käidud. Siis pesu, mmmm kui hea ja sõin. Ülejäänd õhtu suht tuimalt last. Kohe kohe hakkan sõnu õppima, aga mai tea kas ikka tasub, ei viitsi. aaa aga ei peab ikka küll :D (mainiks siis lõppu selle ka, et mul hetkel mingi haige tuju ) :D aga nigggggggad, tänaseks aitab. Homme jälle. SEE YOU LATER; ALLIGATOR ;)

Comments

Popular Posts