Kukupesa sukulendid


Ühel päeval jäid  Kukupesa instagrami storys silma sukulendid. Ning minus tärkas suur soov ka mõni endale koju saada. Olin üks igavene tüütus Kukupesa töötajatele (sorry, et soovisin koguaeg sukulentidest pilti :D ). Lõpuks sain aimduse, mis neil müügis on. Mu armas onutütar elab Tallinnas ja käib sageli ka maal. Nii otsustasin temaga diili teha. Abivalmis nagu ta on, läks Kukupesasse, tegi mulle pilte ja mina valisin oma uued taimekesed koos pottidega välja. 
Sain sukulendid juba järgmine päev kätte. Ütleme nii, kas nii vähe ongi õnneks vaja - tundub, et küll.  Iga päev vaatan neid ja mõtlen, kas me hakkame läbi saama ja suudan taimed elus hoida või ei. Kaks nädalat on draakonipuu juba vastu pidanud. Loodan siiski, et ma pole kõige hullem lilleomanik. Kui aus olla siis tegelikult pole halli aimugi, kuidas Kukupesa sukulente elus hoida. Plaan on praegu neid paari nädala tagant kasta ja siis vaadata, millal ümberistutamist vajavad. Muid mõtteid pole. Ehk on mõni lugeja tark lillekasvataja ja tahab ka mulle nõuandeid jagada. 
Rohelises potis taimeke on magamistoa aknal. Tegelikult tahaksin samma tuppa ka orhideed, aga kardan, et sellega ei saa hakkama. Koridoris on kõige tillem lilleke.  Kõige suurem on suurestoas teleka kõrval. 
Kui need sukulendid elavad ka paari kuu pärast siis olen valmis ka suuremaid potililli koju ostma. Koridori peegli kõrvale sooviksin sulgvõhikut. Olen näinud, et Kukupesas peaks olema. Soovinimekirjas on ka kummipuu, mis mulle väga meeldib, aga no pole aimugi kuhu see panna. Äkki magamistuppa?!?! Kust osta kummipuu, selline võimsam, ei tea. Kui keegi näeb kuskil siis andke märku.


Millised toataimed Sinu kodus on?







Teie Klaarika!

Comments

Popular Posts