BACK ON TRACK // OUTFIT OF THE DAY 27.08


Ühel nädalavahetusel sattusin siia blogisse ja hakkasin vanu postitusi vaatama. Mida rohkem ma neid vaatasin, seda rohkem sain aru, et ma tahan uuesti proovida. Ja siin ma siis nüüd olen. Kindlasti ei hakka lubama, et ma siia tihti jõuan. Jõuan täpselt nii tihti kui palju on materjali, mida teiega jagada. 

Täna jagan siis teile esmaspäevast outfiti (oh need mu suured lemmikud, mul on teile nii palju näidata).  Ilmselt mäletate mind juba varasemast kui värvide armastajast. Minu silm püüab kinni kõik värvilise. Pildil oleva kampsuni leidsin New Yorkerist (värvi valik oli päris lai ja need peaks siiani müügil olema). Tegelikult läksin sinna ostma valgeid pükse ja valget pluusi, kuid tee peale sattus ka kampsun. Kõike selga proovides sobisid need suurepäraselt kokku ja ei raatsinud midagi poodi jätta.

Käisime esmaspäeval Tartus, et võtta  SEB pangast uus pangakaart, aga see totaalselt ebaõnnestus, sest sealne järjekord oli metsik. Sisse astudes teenindati number 059 ja mina sain endale numbri 086. Umbes viis minutit kannatasin oodata ja läksin minema. Oleksin ilmselt hea mitu tundi seal passida saanud. Oskab keegi öelda, kas seal saab nagu millalgi kiirelt ka asjad ära ajada või peangi poole oma päevast pangas veetma?




Kampsun, pluus, teksad, jalanõud - New Yorker / Kott - H&M / Kell - Polar M430 / Prillid - Instrumentarium


Teie Klaarika!

Comments

Popular Posts