My year 2017 in books.



Nii palju siis sellest, et mina hakkan aga usinalt uuesti blogi pidama. Kirjutasin pika jutu valmis ja hakkasin avaldama, aga ei lasknud. Tegin siis igaksjuhuks arvutile restardi ja uuesti mustandit avades oli kõik kadunud. Tavaliselt salvestab ikka ära, aga seekord kahjuks mitte. Teen siis uue katse.

Ühesõnaga või siis mitme sõnaga. Olen siin pikalt mõelnud, et hakkaks jälle kirjutama. Tunnen kirjutamisest ja teile oma leidude jagamisest puudust. Ning proovin siis ühe korra veel. Mingeid eesmärke seadma ei hakka. Kirjutan siis kui on tuju ja kui on millest kirjutada. Lihtsalt ümmargust mulli ajama ei hakka. Ei näe asjal mõtet. Kui leian midagi ägedat ja tunnen, et te võiksite ka huvitatud olla siis jagan teile.

Alustangi siis sellest, et eelmise aasta alguses leidsin tänu ühele blogile (ei mäleta enam kelle oma oli) hea viisi kuhu loetud raamatud kirja panna. Tegu on siis GoodReads keskkonnaga. Üks ütlemata tore koht. Saab oma aasta eesmärgi panna, lisada raamatud, mida lugeda soovid, raamatud mida loed ning juba loetud. Ühesõnaga hoiab lugemisel silma peal kui ise viitsib asju sisestada. Minu 2017 aasta eesmärgiks oli lugeda 12 raamatut ning ma sain sellega hakkama ja lausa nii, et tegelikult sai neid 13. See teeb siis 4 123 lehekülge. Goodreads järgi oli minu valikust populaarseim raamat "Tüdruk rongis" ja ebapopulaarseim "Petlik õnn". Mulle endale aga meeldis enim Mihkel Raua raamat ning Stephen Kingi omad. 

Uueks aastaks sean sama eesmärgi, lugeda 12 raamatut. Ootan juba põnevusega, milliseid valikuid teen. Ning samuti soovin lõpuni lugeda pooleli olevad raamatut, praeguseks on neid vist 5, täpselt ei teagi. Tegelikult mulle ei meeldi kui raamatud pooleli jäävad. Olgu raamat nii igav kui tahes siis enne uut ei võta kuni pooleli olev loetud on. 


Milline oli Sinu 2017 aasta lugemus? Kas sead uueks aastaks ka eesmärgi?






Teie Klaarika!

Comments

Popular Posts