Triin perega // 26.11


Oeh, viimane postitus oli 21.november. 
Tegin teadlikult väikese pausi. Läksin siis just praktikale ja osad koolitööd vajasid tegemist. Ning peale praktikat ma enam ei jaksanud midagi teha ja nii ma siis ei hakanud end lõhki ajama, vaid jätsin asja seisma.  Viimasest sissekandest on 3 nädalat möödas ja ma igatsen siia tulemist, kirjutamist, piltide üles laadimist. Pilte on palju, mis ootavad ja proovin omadega järjele tagasi saada. Teengi algust ühe sessiooniga, mis novembri lõpus toimus. Ilm oli kehv ja sadas uduvihma. Õnneks armas Triin mõtles varu varjandi ja saime siiski pildid tehtud. Ütleme nii, et pole halba ilma, tuleb olla leidlik. Väike hurmur Evert ei olnud parimas tujus, aga sellegi poolest saime kihvtid pildid. Mina jäin kogu sessiooniga rahule ja pildid üle andes sain teada, et ka Triin ise. Ehk korda läinud pildistamine. 
Ja muide, mul on nüüd ka oma facebooki leht - Klaarika Salus Photography. Seda muidugi tänu Airile. Ise ma poleks seda veel nii pea teinud. Ning tema utsitas mind ka esimest tasuta fotosessiooni välja loosima. Mine ja osale sina ka. Ehk naeratab loosiõnn just sulle. Ütleme nii, et Airi on mulle suureks toeks. Tema tuleb ideedega lagedale ja mina siis teostan neid (nagu oma facebooki leht ja loos). Kuna ma olen üsna algaja siis on hea, et keegi toetab ja utsitab. 
Aitab tänaseks, lasen teid pilte vaatama ;)










Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Kas lõpetasid blogi pidamise ära või teed lihtsalt pausi?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saad oma küsimusele vastuse peagi ilmuvast postitusest ;)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts