I'M NOT PERFECT. NEVER HAVE BEEN, NEVER WILL BE.


         Esmaspäeval kool möödus kiirelt, kahes viimases tunnis oli meid 7 :D peale kooli natuke kodus ja mõtlesin, et väljas nii ilus ja mis ma ikka siin toas kopitan , otsustasin siis välja minna, jalutasin, kuulasin muusikat, mõlgutasin mõtteid ja nautisin ilma, lõpuks jõudsin siis kesklinna, käisin kaubamajas, soetasin endale kätekreemi ja kehakreemi J ja siis koju tagasi. Natuke kodus ja siis triinuga uuesti linna, kolasime poodides ja siis trenni J enne koju jõudmist korra poes ja koju.
        Teisipäeval koolis, siis koju, järjekordselt ei tahtnud nii ilusa ilmaga kodus passida ja kobisin jälle välja, jalutasin jälle kesklinna ja tagasi, kuidas mulle meeldib lihtsalt jalutada ja mõelda ja siis päike paitab nii soojalt, lõpuks ometi jõudis kevad kohale :) koju tulles tiksusin siis nsm. Mu musi ikka oskab, kell oli mingi 11, lebotasin, järsku helises uksekell, läksin uksele ja ukse taga oli mu armas Raimo :))) ja ta ei öelnud mulle sõnagi, et Tartu tuleb, ta ikka nii armas mul, rääkisime pikalt juttu, nii hea oli teda näha ju, kell oli päris palju ja otsustasime magama jääda, voodis natuke veel lobisesime ja siis lõpuks jäime ikka magama.
      Kolmapäeval ei taht üldse ülesse ärgata ju, sest ta kõrval oli nii hea, aga ei pidi, mina kooli ja tema tööle. Koolis läks kiirelt, korra koju, issi tuli siia, maksis üüri ära ja läskime kooli Prantsusmaa reisi koosolekule, tunniga räägiti kõik vajalik ära, sain Triinuga kokku ja linna, käisime ja kolasime lihtsalt kohe. Millalgi koju ära. Ülejäänud õhtu tiksusin nsm.
       Neljapäeval algas päev kohe suure tööga, aga noh sai ilusti tehtud. Kool läks kiirelt. Olin vist enamus aja kodus, vaatasin 90210'i, kunagi kutsus Laura jooksma, mõtlesin, et mis ma ikka passin, et võiks end liigutada ja siis ma läksin, tõsiselt mõnus ilm oli kaa, niii soe, nii hea :) Jooksime, kõndisime ja lobisesime :) ilus neljapäeva õhtu :) Kodus, pesu, viimased õppimised ja asjad kokku ja magama ära.
      Reedel 4 tundi koolis ja bussile, bussijaamas, nägin vana klassivenda, sai siis terve rakke tee temaga igast maad ja ilmad kokku räägitud :) veerand kolmeks rakkes, nelja aeg tuli Liisa ja värvis juukseid, kuue aeg läksime Krissuga välja, algul nortsis, siis inda ja krissuga kerged pildid, korra indra juures ja siis tuli muskaa rakke, koos hendrikuga . Ülejäänud õhtu nendega koos, oi see Raimo mu varsti nii ära hellitab ;) läksin varakult koju, kuna meeletu väsimus tuli peale. 
     Laupäeval juba 8 äratus, pesu, sätt ja värk ja siis Hendriku, Kristiina ja Raimoga Tartu, käisime maamessil, ilm polnud hommikul just eriti kiita, aga see meid ei heidutanud. Kaheteist aeg liikusime siis ära ja otsustasime, et läheb käib Rakveres, Raimo käis ostis mingit värvi ja käisime kebabis söömas, korra põhjakas ja siis veel natuke nsm rakveres. Käisime ka emumäel kaunist eestimaad nautimas :D:D sai veel pimedas ka käidud, nii mõnus, nii mõnus. Kodus olin ka varakult, aga noo see päev oli nendega nii chilll, ja terve päev oma armsaga veeta, no millist nv'd veel tahta :)
    Pühapäeval pool kümme ülesse, asjad kokku, 11 aeg vanaema juurde ja sealt siis autokooli, 3h oli jälle sisustatud, kolmeks läbi, korra vanaema juures sööma, Issi ja emmega tartu, käisime süüa ostmas ja koju, aaa muide ma reedel olin nii osav ja unistasin tartu koduvõtmed koolikappi :D:D aga õnneks korteri omanikul olid võtmed ja sain siiski koju :) Ja nüüd lihtsalt istunud ja olnud. Jooksma ka minna ei saa , kuna asjad koolis.
   Oi kus postitus läks pikale, aga tuli kohe kirjutamise tuju peale :)




Comments

Popular Posts