Nii siis, vahepeal oli üks mõnus nädalavahetus, lähemalt rääkida siis, reedel läksin 15.35 bussile, sõitsin jõgevale, mama ja papa tulid sinna vastu, et jõgevale sööma minna, kõhud täis, siis rakke, kodus sain olla mingi tund ja nii, siis poole seitsme aeg, tulid raimo, priidu rakke, krissu oli ka, läksime siis simuna rallit vaatama, kui seda saab muidugi vaatamiseks nimetada :D no algul isegi natuke vaatasin, aga lõpuks istusin ikka enamu aja autos, kuna oli külm ja ilm oli "parim" :D tiksusime siis nsm, vahepeal viisime krissu rakke ja simuna tagasi, vahepeal pani põssa mingi vanuse klassis essa koha kinni, ei pidanudki ta peale solvuma :D kui läbi sai, siis olime otsapidi tikkkeris :D ei viitsind väga olla, siis priidu ja raimo viisid mu koju, kodu olin juba 12 :) laupäeval sain mõnusalt veeran üheni magada, ega väga kaua ei lebond, pidin ülesse end ajama, pesu möllud , kunagi tegin end korda ja siis mingi 4-5 vahel raimo, priidu, põssaga välja (keegi oli veel, aga nime ei mäleta :D ) , aga pm kohe viisime nad simuna ja läksime raimoga jõgevale ta onule järgi, ja viisime ta simuna, võtsime siis tondid peale tagasi ja rakke, tuli krissu ka, natuke nsm ja siis raimo viis oma klassivennale gps'i tagasi, sellel klassivennal oli niiiiii nummmmi kutsa, oleks ta kaasa võtnud :D:D, ja siis rakke tagasi, sai nsm ringi tiksutud ja naerdud :D ja ilmselgelt sai tikkri mindud :D, aga rahvast oli väääga vähe ja uni oli ka, lasin siis raimol end koju viia :)  ja taaskord kell oli 12, olin see nv tubli tüdruk :) pühapäeval juba 11 äratus ja tartuh :D , eile käisime siis triinuga lõunakas, ja mac'is :) ja siis moosisin teda, et ta minu juurde tuleks ja õnnestus, ta siiski minu triinu :D:D:D , käisime triinu juures, võttis oma asjad ja minu poole, algul nsm ja siis mõneks ajaks kesklinna, istusime big ben'is ta semudega :D ja siis millalgi minu juurde tagasi, väss tuli peale, aga no siis jõudsid juba mu söberid tartuh, oli nendega mõnuš olla :) lahkusid mingi kahe aeg ja siis kohe jäime triinuga unne või noh see magas juba varem. Täna 5 tundi koolis, korra koju ja kolmeks tunniks küüntesse, siis natsaks koju ja trenni ja nüüd lõpuks kodus lebos :)



Avastasin taaskord selle laulu ja ainult replay peal ongi :)

Comments

Popular Posts