MY SUPER SWEEEEEEET 16 !!! ( LÕPUKS )

Asi on nüüd nii, et ma olen 16. Okei veel mitte, 18.30 saan. Ahh kui hea tuju mul on. Ja kui armsad sõbrad mul on, eesotsas tahan tänada  krissut, kes mulle nii armsa kingi tegi. Nii musi oled mulle ;) Täna on kõik nii positiivne olnud, ega teisiti ei saakski.Millalgi varsti välja kaaa. Hiljem räägin siis oma tegemistest ka, hetkel on õnne tunne üleolev. Oh läheks paneks praegu ühe korraliku möllu maha :D Aaa homme saan uue telo kaaa ;) aga selles suhtes, et teie olge siis muhedad edasi, mu kõige musimad blogilugejad ;)
Ja seda ka, et õde tegi mulle armsa kaardi, koos armsa luuletusega. Read olid siis nii:
Mida ma tahaks,
õde aint tahaks.
Ta on ka truu,
kuid süda tal on suur.
Kuid oled sa mulle hea,
siis vahest saan ikka üle pea.
Kuhu end paned,
kui oled juba vanem.
Sest mul sind vaja,
mis sest, et oled pajar.

                                                                                    

Comments

Popular Posts