WE SEE WHAT WE WANT.

Reedel - koolis oli 5 tundi, mata jäi ära, jeah :D, Kodus olin natuke. Kolme aeg jõudsime nortsi. Viis hakkas mäluralli. Jäime, mina krissu ja elger, eigo  kolmandat a neljandat kohta jagama. Siis olime nsm nortsis. Seitse aeg liikusime meieka. Ja saigi siis ka selle aasta esimene lumesõda maha peetud :D Edasi siis kevini keldri ta sünnat pidama. PALJU ÕNNE KEVIN! 14. Istusime nsm, kiusasime üksteist ja olime nsm lahedad, kümne aeg tulid veel mõned sinna. Päris mõnus õhtu oli. Üksteist olin kodus. Natuke arvutid. Veits telekas ka. Ja juba enne üht tuli räme uni, nii, et jäin magama. 
Laupäeval - Krissu hellas veerand 11, siis jäin uuesti magama, pool 12 hellas uuesti ja siis säin ülesse, hakkasin sättima ja värki. Pool 1 saime ta maja otsas kokku ja kultasse jõululaadale, ostsin endale ilusad kõrvarõngad :). Poole kahe aeg hakkasime tagasi liikuma, läksime siis laiali ja nelja aeg uuesti välja. liikusime korra tema poole ja siis hellasime ukile ja läksime mäealla. Pidasime plaane ja värke. läksime siis täna jälle keldri. Täna oli tuju kuidagi eriti imelik. Sry Kevin aga mulle meeldib seda istumis koha vatti kiskuda. Terve tee rääkisin Otiga :) Kaheksaks olin kodus. Iss ostis uue auto läksime sellega siis sõitma. Koju õudes netis ja nüüd vaatan " Dear John ". 

Comments

Popular Posts