KEEP LIFE BEAUTIFUL.



5-6 nov.
Laupäev - ärkasin siis mingi pool kuus, avastasin kaks sõnumit, millest üks oli alguses võimatu ja pärast sai tõeks. Mingi aeg hellas krissu ja tuli minu poole. Ja siis hellas Ott, et dvj kobi välja ma kohe majaotsas, mul oli, et wtf? :D aga siis jõudis kohale, et ta ei teind nalja. Läksin siis ilusti vastu. Vahtisime siis telkut ja rääkisime nsm juttu. Krissu istus see aeg minu toas :) Mingi aeg lendasid venekas ja kevin minu poole. Istusime siis ja värki :D Kusagil 21.30-22.00 vahel läks Ott ära. Siis saatsin jällegist ta ilusti ära ja värki:) Siis istusin veneka ja kevingi, Krissu istus jällegist minu toas :D Mingi aeg lahkus ka krissu. Jäin siis nendega kahekesi. Nad siis lahkusid, oh mai mäletagi mis kell :D Kui ära läksid hüppasin ma siis netti ja rääkisin Otiga mingi neljani :D magama sain siis umbes viie aeg :D
Pühapäev - Ärkasin 11 ja siis hellas ka suht kohe oli krissu ukse taga ja rääkis mulle sellist juttu, mis vajas ikka päris pikka seedimist. Koristasin siis oma toa ära :D ma nii tubli ikka :) Viie aeg läks krissu koju. Poole kuuaeg läksime siis perega viitnale sašlõkki sööma nomnom. Kaheksa kodus. Siis pessu, õppisin ja nüüd netis ja varsti magama. sest pole korralikult magada saanud. Aga adioas amigos :D



Comments

Popular Posts