Susan Luitsalu "Minu Dubai. Klaasist linna kuldne sära"


Poleks arvanud, et selle kiire elutempo juures jõuan ka raamatu läbi lugeda. Kuid pooleteise nädalaga sain siiski hakkama. Ilmselt sellepärast, et tegu oli väga mõnusa ja huvitava lugemisega. Lugesin läbi Susan Luitsalu "Minu Dubai. Klaasist linna kuldne sära". Olen juba päris pikalt mõelnud Dubai külastamise peale ja seda suurema huviga ma seda lugema hakkasin. 2005 sügisel käisin ja see andis siis eriti hea võimaluse lugedes asju vaimusilmas ettekujutada. Iga leheküljega tundsin, et ma tahan sinna riiki reisida ja seda lähemalt tundma õppida. Ja kui raamat läbi sai oli selline meh tunne, et tahaks nagu veel lugeda. 
Susan suutis imehästi lugejat endaga sellele rännakule kaasa võtta. Iga rida lihtsalt lendas ja polnud ühtegi igavat kohta. Lugemise hetkel  oleksin nagu Dubais olnud. Tekitas sooja tunde. Mulle meeldis raamatus see koht, kus Susan õpetas Burj Khalifah hääldama. Araablased hääldavad seda "burdž hhhalifa". Peale seda lugesin kogu aeg Burj Khalifah ehitist tema õpetatud häälduse järgi. Hästi suur rõhk H-tähel. Ja see ajas mind ennast nii naerma. Kui oleks seda kõva häälega teinud oleks see ilmselt väga veidralt kõlanud. Aga mõttes käis koguaeg üks suur üritamine, et hääldus tuleks õigesti välja.


Seega kõik, kes on Dubais käinud, jagage soovitusi (mis reisifirma, kus kandis peatuda, mis kohti külastada) 😊



*postitus valmis koostöös Rahva Raamatuga



Väike meenutus Dubais käigust, aasta oli siis 2005.




Teie Klaarika!

Comments

  1. Dubai on jätkuvalt väga mõnus - elasin seal 3 aastat, ja kuna jätkuvalt elan lähedal, käin 2-3 korda aastas. Oled teretulnud minu Dubai rannarajooni Marina korterit puhkuseks võtma :) https://www.airbnb.com/rooms/9322438

    ReplyDelete
  2. Hi! This is kind of off topic but I need some guidance from an established blog. Is it difficult to set up your own blog? I'm not very techincal but I can figure things out pretty quick. I'm thinking about creating my own but I'm not sure where to start. Do you have any ideas or suggestions? Cheers

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts